Klachtenprocedure

Wij doen altijd onze uiterste best voor u. Toch kan het gebeuren dat er iets mis gaat. We proberen dan altijd eerst samen tot een oplossing te komen. Als u een klacht heeft, kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure:

  • U meldt uw klacht schriftelijk of door het online klachtenformulier in te vullen.
  • Uw klachten worden bekeken door een medewerker van de betreffende afdeling.
  • Komt u er samen met deze medewerker niet uit, dan volgt een antwoord van de directeur van De Woningraat.

Klachten melden

We ontvangen uw vraag via het online klachtenformulier. Binnen vijf werkdagen krijgt u van ons een bevestiging dat uw klacht is binnen gekomen. We geven hierbij aan hoe lang de behandeling van de klacht gaat duren. Onze medewerkers proberen een passende oplossing te bieden. Lukt dit niet binnen een maand, dan kunt u in beroep gaan bij de regionale onafhankelijke klachtencommissie.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden

Toont {{results.hits.hits.length}} van de {{results.hits.total}} zoekresultaten