Meting Kwaliteit

KWH helpt corporaties om samen met huurders te werken aan goede dienstverlening. Dat doet het KWH door voor ruim 120 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken.

Hoe waardeert de huurder bijvoorbeeld:

  •     het contact met uw corporatie,
  •     de informatie die u ontvangt,
  •     hoe reparaties of onderhoud worden uitgevoerd?

Op deze en veel andere vragen haalt het KWH de mening van huurders op. Dat doen ze door huurders te vragen om vragenlijsten in te vullen. Vragenlijsten die u via e-mail ontvangt of die we telefonisch bij u afnemen. Door uw antwoorden weten wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu aanpassen en verbeteren.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden

Toont {{results.hits.hits.length}} van de {{results.hits.total}} zoekresultaten