Wijzigingen in onze dienstverlening tot 9 februari

Publicatiedatum: 17-12-2020

Vanaf 15 december tot ten minste 7 februari in de strengste lockdown tot nu toe. Wij sluiten daarom ons kantoor voor bezoekers tot 7 februari.  

Reparaties

Tot 7 februari worden alleen spoedeisende reparaties uitgevoerd. Dit doen wij om contacten zoveel mogelijk te beperken tijdens de lockdown. Weet u niet zeker of uw reparatie spoedeisend is? Neemt u dan gerust contact met ons op.  

Huuropzeggen

Wilt u de huur van uw woning opzeggen? Dat is gewoon mogelijk. Tijdens de lockdown komen we echter niet bij u langs om de woning te bekijken voordat u de sleutel inlevert. Het is daardoor ook tijdelijk niet mogelijk om overnames aan te bieden aan de volgende huurder. 

Bereikbaarheid

Telefonisch; wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 08:30 en 16:30 uur en vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur op telefoonnummer 085 – 210 19 10.

Per mail; u kunt ons een e-mailbericht sturen via infodewoningraatnl

Spoedeisende reparatieverzoeken kunt u 24 uur per dag telefonisch doorgeven via 085- 210 19 10, u wordt doorverbonden met onze wachtdienst.

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden